Дизайн журналу
Дизайн журналу
Валіза Стійкості

Rhita

Валіза Стійкості Збірка та демонтаж, розроблений з метою стійкості. З розробленою інноваційною системою шарнірної конструкції 70 відсотків деталей було зменшено, немає клею або заклепки для фіксації, не зашивання внутрішньої підкладки, що полегшує ремонт, і зменшення 33 відсотків вантажу, зрештою, розширення валізи життєвий цикл. Всі деталі можна придбати індивідуально, для налаштування власної валізи або заміни деталей, не потрібно повертати валізу до центру ремонту, економить час та зменшує навантаження на вуглець.

Відкритий Металевий Стілець

Tomeo

Відкритий Металевий Стілець Протягом 60-х років прозорливі дизайнери розробили перші пластикові меблі. Талант дизайнерів у поєднанні з універсальністю речовини призвів до його незамінності. І дизайнери, і споживачі пристрастилися до нього. Сьогодні ми знаємо його екологічні небезпеки. Тим не менше, тераси ресторану залишаються наповненими пластиковими стільцями. Це тому, що ринок пропонує мало альтернативи. Світ дизайну залишається рідко населеним виробниками сталевих меблів, навіть іноді публікуючи конструкції з кінця 19 століття ... Тут приходить народження Tomeo: сучасний, легкий і складний сталевий стілець.

Арт-Простір

Surely

Арт-Простір Це мистецтво, повсякденне і роздрібне все, що поєднуються в одному просторі. Оскільки архітектура - це країна, фабрика бічних швейних гачків. Вся будівля зберігає строкату фактуру стіни, так як шарова текстура простору створює різний контраст із зовнішнім, також створює космічний досвід. Відмовився від занадто жорсткого декору, використовував м'яке прикраса для показу, яке створювало розслаблююче відчуття. Контраст між створенням та раннім етапом є більш гнучким для сталого розвитку космосу в майбутньому.

Ідентичність Бренду

Pride

Ідентичність Бренду Для створення дизайну бренду Pride команда використовувала дослідження цільової аудиторії кількома способами. Коли команда робила дизайн логотипу та фірмового стилю, вона враховувала правила психогеометрії - вплив геометричних форм на певні психотипи людей та їх вибір. Також дизайн повинен був викликати певні емоції у аудиторії. Для досягнення бажаного результату команда використовувала правила впливу кольору на людину. в цілому результат вплинув на дизайн всієї продукції компанії.

Торговий Центр

Shuimolanting

Торговий Центр Китайський стиль цього випадку переймає на ринку темний кавово-червоний мелений камінь та пусту природне освітлення підлогового вікна, утворюючи контраст між світлом і відтінком, віртуальним та реальним. Віртуальні та алюмінієві дерев’яні решітки, мідні аркуші лотосу з аркушами на місці води, а також інсталяція китайської структури персонажів у зоні відпочинку - точка "двору з орхідеєю з чорнилом"; справа. Зокрема, використання нових матеріалів віспи, як правило, виділяє неординарність, але також геніально знижує вартість поверхні.

Салон-Салон

Agape

Салон-Салон Для відмежування від звичайного виставкового простору ми визначаємо цей простір як фон, який може підкреслити красу товару. Цим визначенням ми хочемо створити часовий етап, коли товар може світитися спонтанно. Також ми створюємо часову вісь, щоб показати кожен продукт, який показав у цьому просторі, був зроблений з різних часів.