Дизайн журналу
Дизайн журналу
Церква

Mary Help of Christian Church

Церква Враховуючи розширення католицької громади та зростання туристів на острові Самуї, Сураттані. Зовнішній вигляд церкви Марії Допомоги християнського був розроблений у поєднаному вигляді молиться руки, кутові крила та Промені Святого Духа. Внутрішній простір, безпека, як в утробі матері. Використовуючи довгу і вузьку світлову порожнину та велику легку ізоляційну конструкцію, бетонне крило, що проходить крізь порожнечу світла, було побудовано для створення тіні, яка постійно змінюється з часом, але зберігає комфорт інтер'єру. Мінімізуйте символічну прикрасу та використання природного матеріалу як смиренний спокій під час молитви.

Житловий Будинок

Abstract House

Житловий Будинок Резиденція використовує сучасну естетику, зберігаючи центральний двір, що викликає традиційну кувейтську практику в будівництві будинків. Тут резиденція може визнавати і минуле, і теперішнє, без зіткнень. Водна функція на сходинках головної двері витікає назовні, скло від підлоги до стелі допомагає зберегти простір більш відкритим, дозволяючи користувачам без особливих зусиль переходити між зовнішнім і внутрішнім, минулим і сучасним.

Диван

Shell

Диван Диван Shell з'явився як поєднання обрисів морських раковин і тенденцій моди в імітації технології екзоскелету та 3d друку. Метою було створення дивана з ефектом оптичної ілюзії. Це повинні бути легкі та повітряні меблі, які можна було б використовувати як вдома, так і на вулиці. Для досягнення ефекту легкості використовували павутину з капронових мотузок. При цьому твердість туші врівноважується плетінням і м'якістю силуетних ліній. Жорстка основа під кутовими секціями сидіння може використовуватися як бічні столи, а м'які накладні сидіння та подушки закінчують композицію.

Ресторан

Chuans Kitchen II

Ресторан Кухня Чуань II, яка використовує як середовище чорний глиняний посуд Сичуань Іньцзін та видобуті ґрунтові матеріали з будівництва метро, - це експериментальний ресторан, побудований на основі сучасного експерименту традиційного народного мистецтва. Пробиваючись через межі матеріалів і вивчаючи сучасну форму традиційного народного мистецтва, Infinity Mind витягнув прокладки, викинуті після випалу чорного фаянсового посуду Іньцзін, і використав їх як основний елемент прикраси в кухні II Чуань.

Крісло

Infinity

Крісло Основний акцент дизайну крісла Infinity зроблений саме на спинці. Це посилання на символ нескінченності - перевернуту цифру у вісім. Це так, ніби він змінює свою форму при повороті, встановлюючи динаміку ліній і відтворює знак нескінченності в декількох площинах. Спинку скручується кількома гумками, що утворюють зовнішню петлю, яка також повертається до символіки нескінченного циклу життя та рівноваги. Додатковий акцент робиться на унікальних ногах-ногах, які надійно фіксують та підтримують бічні частини крісла так, як це роблять затискачі.

Кафе

Hunters Roots

Кафе Відповідаючи на короткий виклад сучасного, чистого естетичного, було створено інтер’єр, натхненний дерев'яними ящиками з фруктами, використаними в абстрактній формі. Ящики заповнюють простір, створюючи занурену, майже печерну скульптурну форму, але таку, яка виробляється з простих і прямих геометричних фігур. Результат - чистий та контрольований просторовий досвід. Розумний дизайн також збільшує обмежений простір, перетворюючи практичні світильники в декоративні особливості. Світильники, шафи та стелажі сприяють дизайнерській концепції та скульптурному візуалу.