Дизайн журналу
Дизайн журналу
Штучна Топографія

Artificial Topography

Штучна Топографія Великі меблі, як печера Цей нагородний проект виграв Великий приз мистецтва в міжнародному конкурсі контейнерів. Моя ідея полягає у виглибленні об'єму всередині контейнера, щоб створити аморфний простір, як печера. Він виготовлений лише з пластикового матеріалу. Близько 1000 аркушів м'якого пластикового матеріалу товщиною 10 мм були вирізані у вигляді контурної лінії та були ламіновані, як прошарок. Це не тільки мистецтво, а й великі меблі. Оскільки всі частини м'які, як диван, і людина, яка заходить у цей простір, може розслабитися, знайшовши місце, придатне для форми власного тіла.

Назва проекту : Artificial Topography, Ім'я дизайнерів : Ryumei Fujiki and Yukiko Sato, Прізвище клієнта : .

Artificial Topography Штучна Топографія

Цей винятковий дизайн є лауреатом премії платинового дизайну в конкурсі дизайну іграшок, ігор та хобі. Ви обов’язково повинні ознайомитися з дизайнерським портфоліо платинових нагород, щоб відкрити для себе багато інших нових, інноваційних, оригінальних та креативних іграшок, ігор та виробів для хобі.

Дизайнер дня

Кращі світові дизайнери, художники та архітектори.

Хороший дизайн заслуговує великого визнання. Щодня ми раді представити дивовижних дизайнерів, які створюють оригінальні та інноваційні дизайни, дивовижну архітектуру, стильну моду та креативну графіку. Сьогодні ми представляємо вам одного з найбільших дизайнерів світу. Ознайомтеся з нагородами дизайнерського портфоліо сьогодні та отримайте щоденне натхнення на дизайн.