Дизайн журналу
Дизайн журналу
Штучна Топографія

Artificial Topography

Штучна Топографія Великі меблі, як печера Цей нагородний проект виграв Великий приз мистецтва в міжнародному конкурсі контейнерів. Моя ідея полягає у виглибленні об'єму всередині контейнера, щоб створити аморфний простір, як печера. Він виготовлений лише з пластикового матеріалу. Близько 1000 аркушів м'якого пластикового матеріалу товщиною 10 мм були вирізані у вигляді контурної лінії та були ламіновані, як прошарок. Це не тільки мистецтво, а й великі меблі. Оскільки всі частини м'які, як диван, і людина, яка заходить у цей простір, може розслабитися, знайшовши місце, придатне для форми власного тіла.

Назва проекту : Artificial Topography, Ім'я дизайнерів : Ryumei Fujiki and Yukiko Sato, Прізвище клієнта : .

Artificial Topography Штучна Топографія

Цей винятковий дизайн є лауреатом премії платинового дизайну в конкурсі дизайну іграшок, ігор та хобі. Ви обов’язково повинні ознайомитися з дизайнерським портфоліо платинових нагород, щоб відкрити для себе багато інших нових, інноваційних, оригінальних та креативних іграшок, ігор та виробів для хобі.

Дизайнерське інтерв'ю дня

Інтерв'ю з всесвітньо відомими дизайнерами.

Читайте останні інтерв'ю та розмови про дизайн, творчість та інновації між дизайнерським журналістом та всесвітньо відомими дизайнерами, художниками та архітекторами. Дивіться останні дизайнерські проекти та нагородні дизайни відомих дизайнерів, художників, архітекторів та інноваторів. Відкрийте для себе нові уявлення про творчість, інновації, мистецтво, дизайн та архітектуру. Дізнайтеся про процеси дизайну великих дизайнерів.